Saturday 23 February 2019

IJAZAH KHUSUS ILMU SENJATA FAQIR




Ilmu senjata faqir  ianya adalah satu nama yang sudah tidak asing lagi dikalangan peminat ilmu hikmah. Pada pada zaman dahulu ia adalah merupakan pakaian rahsia bagi alim ulama, raja, panglima, pendekar dan orang-orang besar. Bahkan boleh dikatakan ia tidak berada ditangan orang awam. Alhamdulillah mutakhir ini keilmuan ini sedikit sebanyak telah dibuka walaupun syaratnya agak ketat untuk dipelajari.

Ilmu ini juga diketahui mempunyai pelbagai nama dan pelbagai versi mengikut tujuan dan khasiatnya. Seperti nama kipas lanun, doa syatit, kipas nandong, seligi botol, panah malam, kipas nandong dalam senandong, anak panah berangkai senjata fakir 3 beradik, , qulhu pembinasa, pedang seri sakti, lembing berantai dan lain-lain lagi.

Dikatakan oleh guru yang arif senjata faqir ada kelas-kelasnya misalnya  kalau yang kelas A, mangsanya akan terus tumbang menemui ajal ( dengan izin Allah), jika yang kelas B, boleh membawa maut tapi lambat sedikit, manakala kalau yang kelas C pula kesannya teruk juga tapi lambat laun membawa maut. Implikasi senjata faqir sangat berbahaya jika ia tidak segera diubati malah ada yang tidak dapat diubati kerana ia merupakan pembalasan dari Allah swt khususnya kepada orang-orang yang sangat zalim sehingga boleh membawa maut

Dalam Program Ijazah ini akan diijazahkan dengan dua versi Ilmu Senjata Faqir

AWAS! AMALAN INI AMAT MERBAHAYA JIKA DIGUNAKAN SECARA TIDAK WARAS.



Mahar Tahap Biasa RM 200.00

Mahar Tahap Guru RM 300.00